Tällä kertaa pystyin keskittymään mielestäni ihan normaalilla tavalla kisaamiseeni, vaikka aamulla toimistossa hääräsinkin. Luomalan radat olivat mukavia, ei mitään eriskummallista teknistä, mutta sai vähän miettiä ohjauskuvioita kuitenkin. Ja mulla oli maksettu neuvonantajakin tällä kertaa. Ekalla radalla keppikulma näytti haastavalta avokulmalta, jossa itse ryntäämällä olisi mahis saada koira toiseen väliin. Onnistui nätisti. Aalta päästin taas tulemaan ennen tule-kutsua, voi mua . Se kostautui sitten puomilla: mulla jotenkin ajatus katkesi täysin, kun jäin niiiin taakse leikatessani puomin takana. JA: Painostin! Sitä ei ole tapahtunut sitten viime kevään... Jäin vielä taaksekin muka varmistelemaan ja Liipuhan loikkasi, tietty. Ja mitä minä tein: juu-uh, jatkoin, vaikka näin tuomarin käden nousevan... Näin mentiin aika monta reipasta askelta taaksepäin meidän kontaktielämässä, jep jep. Muutoin Flii liikkui tuolla radalla kaikissa kohdin mainiosti ja tuli käännöksiin hyvin.

Toinen agirata sujui aina puomille asti. Olin takonut päähäni olla rentona ja tehdä kuten pitää, mutta Flii tuli silti läpi... Olin varmaan liiankin rentona, koska en edes katsonut koiraan ja jatkoin, tyhmä tyhmä minä. SItten tuli rima, otin vielä Aan treeninä eikä stopannut sinnekään.. mikä mahtaa nyt mättää? Hyppäriltä saatiin sentään mukava puhdas rata: sillä skettejen jälkeen kolmas sija. Tässä kaikki päivän ratakuvat: KisaA KisaB KisaC

Nyt lähtee taas kontaktien supertsekkaus! Niitähän pitäis muistutella tietenkin koko ajan ja niin olen kyllä tehnytkin, mutten näemmä tarpeeksi. Nyt sivulle ja taakse jäämistä ja vapautus namikupille eteen. Sitten myös sitä normia putki-puomi-putki -treeniä, jossa lelu- tai namipalkkaa kupissa joka 4. tai 5. kerta hyvästä kontaktista.  Eiköhän se sitten taas siitä tokene...